dijous, 31 de desembre del 2009

Valoració del meu bloc.

| |

Quan al començament del curs se'ns va explicar que tindríem que fer un bloc, ni de bon tros podia imaginar-me aquest resultat.
La realització de les activitats proposades m'ha ajudat molt ha endinsar-me en el mon de les TIC i de l'expressió escrita i trobo que malgrat la mancança de practica i destresa amb l'ordinador el resultat no esta gens malament.
Ha estat una experiència molt enriquidora, en l'apartat de GITIC he pogut utilitzar programes que desconeixia i practicar amb d'altres que coneixia però que no sabia utilitzar del tot bé, estic segura que totes aquestes practiques amb seran de gran ajuda el dia de dama.
En lo referent a les entrades de COED he de dir que m'ha resultat molt útil el tenir que repassar les classes per tal de fer-ne una síntesi, i el fet d'escriure sabent que ho pot llegir tothom m'ha ajudat a ser molt més autocrítica.

Desprès de repassar el meu bloc per triar dues entrades he triat les següents:

El conte d'àudio fet amb goear.Feia molt de temps que no el tornava ha sentir, i m'ha fet molta gracia recordar-lo.
Com que va ser una de les primeres practiques vaig invertir molt de temps i esforç, ja que mai havia utilitzat cap programa de creació d'àudio. Trobo que vaig ensortir-me força bé, espero que t'agradi.





El curt de GITIC.
Va resultar una experiència força divertida, durant la gravació ens ho vem passar molt bé, de fet crec que es nota que vam gaudir força de l'experiència.
Durant l'edició del vídeo vam tenir uns problemilles, però tot i així estic molt contenta amb la nostra petita obra mestra.

0 comentaris:

ir arriba

Publica un comentari a l'entrada