Un grup de noies d'uns 30-35 anys, primes i maques, visiten per primer cop la casa d'una amiga seva, curiosament, aquesta última, amb les mateixes qualitats físiques. El guió de l'anunci és molt reduït,( “y por aquí se vuelve al salón...") El comentari ho fa la guia i per les imatgeses deixa entreveure que és una casa molt gran. De fet, si et fixes en la decoració, es tracta d'una casa moderna i amb mobles i complements cars. Hi ha una festa, amb molta gent, encara que si el veus només un cop sembla només un sopar de poques persones. Totes les persones de la casa són joves i estan molt animades. En la seqüencial següent la guia, ensenya el dormitori al grup de noies, obre les portes de l'armari i les noies criden d'emoció. El vestidor és enorme, ple de roba, sabates, collarets, etc. De sobte i durant la mateixa imatge, es començen a sentir uns altres crits, aquest cop de nois, venen de lluny, les noies callen per sentir millor. El següent plànol enfoca una altra habitació de la casa, amb un grup de nois d'uns 30-40anys. Els nois s'allunyen molt d'un estereotip de nois “danone”, no són tan atractius, ni atlètics, ni prims, com en el cas de les noies. Aquets criden per l'emoció de veure un celler gegant ple de cervesa. Els plànols es centren en la cares d'emoció dels nois. Els colors predominants de l'anunci són colors càlids, a excepció de la sala de cervesa, que és verda. El verd és el color que Heineken ha basat les seves campanyes publicitàries en els últims anys, coincidint també amb el color de l'ampolla. Personalment l'anunci m'agrada molt, és divertit, malgrat que un cop analitzat l'espot es basa en els estereotips més típics actualment, homes normals que aconsegueixen cases fantàstiques i dones primes i maques.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada